Nabór wniosków odbywa się w trybie ciągłym od 29.04.2022 r. do 31.12.2026 r. lub do wyczerpania dedykowanej puli środków.
Od 24.10.2024 r. Wnioskodawca nie musi być osobą wpisaną w pozwoleniu na budowę/zgłoszeniu budowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego.
Do wniosku należy dołączyć pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego. W przypadku, gdy Wnioskodawca nie jest wskazany w pozwoleniu na budowę/zgłoszeniu budowy, konieczne jest załączenie zanonimizowanego fragmentu aktu notarialnego, wskazującego adres nieruchomości i dane aktualnych właścicieli.
Dofinansowanie w formie dotacji do 30% albo do 45% kosztów kwalifikowanych, nie więcej niż 21 tys. zł na jedną współfinansowaną inwestycję. Wysokość dofinansowania uzależniona będzie od rodzaju zainstalowanej pompy ciepła oraz posiadania przez Wnioskodawcę karty dużej rodziny.
Wniosek o dofinansowanie można złożyć online, zgodnie z wytycznymi programu na dany nabór. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej programu https://mojecieplo.gov.pl/
Oferujemy kompleksowe wsparcie dla naszych klientów.
Doradztwo w zakresie wymagań programu – szczegółowe informacje o dokumentach potrzebnych do ubiegania się o dofinansowanie oraz o warunkach, które należy spełnić.
Przygotowanie dokumentacji – pomoc w gromadzeniu i wypełnianiu wszystkich niezbędnych formularzy oraz załączników wymaganych przy składaniu wniosku.
Wsparcie techniczne – pomoc w uzupełnianiu danych dotyczących instalacji, takich jak specyfikacja techniczna czy informacje o mocy systemu.